دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Trend Intensity Index 1.3 Averages
اسیلاتور اندیکاتور روند

اندیکاتور فارکس Trend Intensity Index 1.3 averages متاتریدر 4

اندیکاتور Trend Intensity Index 1.3 Averages یک اندیکاتور تکنیکال متاتریدر 4 است. این اندیکاتور به طور دقیق سوگیری بازار را تعیین می کند و قدرت یا ضعف روند قیمت را دنبال می کند.

استفاده از پرایس اکشن برای تعیین سود ، هدف اصلی این اندیکاتور است . معامله گران با خرید در روند صعودی و فروش در روند نزولی سود می برند . معامله با روند تکنیکی است که با تجزیه و تحلیل حرکت مومنتوم بازار به دنبال سود گرفتن است.

اندیکاتور Trend Intensity تنها به سیگنال های معاملاتی در جهت روند محدود نشده بلکه به شما می گوید که چه زمانی باید وارد پوزیشن خرید یا فروش شده و تا چه مدت پوزیشن خود را حفظ نموده و سپس خارج شوید.

برای اینکه با کارکرد اندیکاتور Trend Intensity Index 1.3 Averages در متاتریدر 4 آشنا شوید ادامه این مطلب را بخوانید.

نحوه معامله با اندیکاتور Trend Intensity Index 1.3 Averages در متاتریدر 4

نحوه معامله و سیگنال دهی اندیکاتور متاتریدر 4 Trend Intensity Index 1.3 Averages

اندیکاتور Trend Intensity Index 1.3 Averages یک خط سیگنال رنگی را در یک پنجره جداگانه اعمال می کند تا اطلاعات روند را نشان دهد.

  • هنگامی که اندیکاتور به زیر 20 می رسد و قهوه ای می شود ، یعنی به محدوده اشباع فروش رسیده و دقیقا زمانی است که ما به دنبال پوزیشن خرید خواهیم بود . اگر مقدار اندیکاتور به بالاتر از 20 برگردد به این معنی که روند به سمت بالا تغییر کرده است. بهتر است به دنبال معاملات لانگ برای خرید باشیم.
  •  هنگامی که اندیکاتور به بالای 80 می رسد و آبی می شود ، یعنی به محدوده اشباع خرید رسیده و دقیقا زمانی است که ما به دنبال پوزیشن فروش خواهیم بود . اگر مقدار اندیکاتور به پایین تر از 80 برگردد به این معنی که روند به سمت پایین تغییر کرده است. بهتر است به دنبال معاملات لانگ برای فروش باشیم .

لطفاً توجه داشته باشید که خط خاکستری نشان می دهد که بازار داخل روند است. ترکیبی از سوگیری بازار و سیگنال های قدرت و ضعف روند به شما کمک می کند تا معامله خود را از ابتدا تا خروج برنامه ریزی کنید.

به عنوان مثال، زمانی که خط اندیکاتور از 20 عبور کرد و خاکستری شد، وارد پوزیشن خرید شدید. در چنین شرایطی، می توانید معامله را تا زمانی که اندیکاتور به بالای 80 برسد و رنگ آن را به آبی تغییر دهد، نگه دارید یعنی تا زمانی که بازار به محدوده بیش خرید نرسیده است.

یکی از اشکالات مهم این اندیکاتور این است که سیگنال آن ممکن است در بازارهای ساید به طور متناقض کار کند. بنابراین، فقط آن سیگنال های را بگیرید که در شرایط بازار رونددار رسم شده‌اند.

نتیجه گیری

اندیکاتور Trend Intensity Index 1.3 Averages یکی از بهترین اندیکاتور های روند چند منظوره متاتریدر برای مبتدیان است. فرصت‌های خرید و فروش در جهت روند را در مناطق حمایت/مقاومت مشاهده کنید و اعتبار سیگنال را بررسی نمایید. همچنین، می‌توانید آن را برای معاملات MTF سفارشی نمایید و آن را با شرایط مختلف بازار سازگار کنید.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *