دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Polynomial Regression Channel
اندیکاتور روند کانال

دانلود اندیکاتور polynomial-regression-channel متاتریدر 4-فارکس

اندیکاتور متاتریدر Polynomial Regression Channel بهترین اندیکاتور برای شناسایی کانال روندی قیمت است. منعطف بوده و به شکل بی عیب و نقصی با جهت روند و نوسانات آن جریان می یابد، بر خلاف سایر اندیکاتورهای کانال که کانال های قیمتی را با خطوط مستقیم شناسایی می کنند این اندیکاتور به شکل دقیق و مورب کانال های قیمتی را رسم می کند.

این اندیکاتور به شما کمک می کند تا به راحتی مناطق بالقوه بازگشت قیمت را شناسایی کنید و همچنین جهت روند (کوتاه مدت و بلندمدت) بازار را مشخص می کند. در باز کردن پوزیشن های هم جهت روند بسیار کمک کننده است.

باندهای بالایی و پایینی کانال ، مناطق بالقوه اشباع خرید و فروش هستند که تمایل دارند به عنوان یک سطح حمایت و مقاومت پویا عمل کنند. علاوه بر این، باندها ممکن است به عنوان منطقه خرید/فروش دو برابر شوند. باند میانی نیز، قدرت روند یک جفت ارز را مشخص می کند.

اندیکاتور Polynomial Regression Channel یک ابزار ارزشمند معاملاتی برای معامله گرانی است که در جهت روند و خلاف روند معامله می کنند. در اصل، این اندیکاتور برای کمک به شناسایی فرصت های معاملاتی در شرایط مختلف بازار طراحی شده است.

علاوه بر این، استفاده از این اندیکاتور در نمدار بسیار آسان بوده و برای معامله گران مبتدی، متوسطه و پیشرفته فارکس توصیه می شود. همچنین در شناسایی فرصت‌های معاملاتی اسکالپینگ، روزانه/داخل روز و نوسانی مفید است.

نحوه معامله با اندیکاتور Polynomial Regression Channel

نحوه معامله با اندیکاتور Polynomial Regression Channel

تصویر بالا تمایی از اندیکاتور Polynomial Regression Channel را در متاتریدر 4 نشان می دهد. همچنین نحوه شناسایی پوزیشن هایی که احتمال سود دهی آنها بالاست را نشان می دهد. بهترین کارایی را زمانی می توان از اندیکاتور Polynomial Regression Channel گرفت که آن را با پرایس اکشن و سایر اندیکاتورها ترکیب نمایید.

برای درک بهتر می توانید به اسکرین شات بالا مراجعه کنید. پس از حرکت قیمت به بالا (برای معامله خرید) یا پایین (برای معامله فروش) خط میانی می توان حد ضرر را جابجا نمود و پوزیشن را تا خط مخالف حفظ نمود.

نتیجه گیری

اندیکاتور متاتریدر 4 Polynomial Regression Channel یک اندیکاتور معاملاتی با کاربرد آسان برای شناسایی مناطق تغییر روند است و جهت روند بازار را نشان می دهد. علاوه بر این، برای هر دو رویکرد معاملاتی در جهت روند و خلاف جهت روند مناسب بوده و در نهایت، دانلود اندیکاتور در FXEA رایگان است.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *