دانلود اندیکاتور تشخیص روند متاتریدر 4 Half Trend Buy Sell
اندیکاتور روند سیگنال دهی

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Half Trend Buy Sell

اندیکاتور Half Trend Buy Sell بهترین اندیکاتور دنبال کننده روند است که سیگنال های خرید و فروش نامتغییر صادر می کند و با فلش آنها را نمایش می دهد. ادیکاتور متاتریدر Half Trend Buy Sell همچنین بهترین محل خروج از معامله را هم نشان می دهد.

اندیکاتور Half Trend Buy Sell از موینگ اوریج ها جهت تشخیص دقیق روند ها بهره می گیرد. به عنوان یک اندیکاتور همراه روند، معامله گران می توانند آن را در تمامی تایم فریم ها اعمال کنند. از آنجا که این اندیکاتور سیگنال های ورود و خروج توسط فلش ها صادر می کند در میان معامله گران با عنوان بهترین اندیکاتور همراه روند شناخته می شود.

بعلاوه اندیکاتور Half Trend Buy Sell توانایی سنجش قدرت روند را هم دارد. در صورتی که مارکت ساید باشد، آن را به شکل خط صاف نشان می دهد. اگر مارکت روند دار باشد در جهت روند حرکت می کند. هر چقدر شیب اندیکاتور زیاد باشد قدرت روند بیشتر خواهد بود.در روند های نزولی خط شیبدار اندیکاتور قرمز رنگ بوده و در روند های صعوی این خط آبی رنگ می باشد.

چگونه بوسیله اندیکاتورHalf Trend Buy Sell  معامله کنیم ؟

سیگنال دهی فارکس و معامله با اندیکاتور متاتریدر 4 Half Trend Buy Sell

چارت یک ساعته EURJPY بالا فلش های سیگنال دهی اندیکاتور را نشان می دهد. برای سیگنال خرید در ابتدا قیمت باید در بالای خط اندیکاتور باشد و سپس رنگ این خط باید آبی بوده و در نهایت فلش آبی رنگ باید زیر اندیکاتور ظاهر شود.

برعکس سیگنال خرید در سیگنال فروش قیمت باید زیر اندیکاتور قرار بگیرد و سپس خط اندیکاتور قرمز رنگ بوده و فلش قرمز رنگ در بالای اندیکاتور ظاهر شود.

وقتی سیگنالی صادر شد و همه شرایط برقرار بوده، معامله گر می تواند تا زمانی که سیگنال بالعکس صادر نشته پوزیشن خود را حفظ نماید. استاپ خود را می توانید بالا یا پایین سوئینگ قبلی قرار دهید. در پوزیشن خرید پایین سوئینگ قبلی و در پوزیشن فروش بالای سوینگ قبلی قرار دهید.

از آنجایی که درک این اندیکاتور بسیار آسان بوده و نیاز به خواندن مطالب کلیشه ای ندارد بنابراین هم برای معامله گران مبتدی و هم با تجربه قابل استفاده خواهد بود. این اندیکاتور را به رایگان می توانید از FXEA دانلود نمایید.

نتیجه گیری

اندیکاتور متاتریدر 4 Half Trend Buy Sell  هر آنچه که برای معامله در جهت روند به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد. این اندیکاتور سیگنال های ورود و خروج دقیق را همراه با قدرت روند در اختیارتان می گذارد. حتی فلش های سیگنال دهی این اندیکاتور مجددا رسم نشده و بسیار قابل اعتماد هستند. حتما اندیکاتورHalf Trend Buy Sell  را از FXEA دانلود کرده و امتحان نمایید.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *