دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Volume Profile فارکس
اندازه گیری اندیکاتور

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Volume Profile فارکس

اندیکاتور پروفایل حجمی از کاربردی ترین اندیکاتورهاست. این اندیکاتور امکان شناسایی لول های قیمتی که کنش های مهم قیمتی در آنها روی می دهد را فراهم می کند.

حجم معاملات یک پارامتر مهم است که اغلب در تحلیل تکنیکال توسط اکثر معامله گران فارکس نادیده گرفته می شود. از آنجایی که فعالیت معاملاتی پر حجم اغلب با تغییر قیمت همراه است، معامله گران فارکس این حوزه ها را مهم می دانند. اندیکاتور پروفایل حجمی برای متاتریدر 4 به معامله گران فارکس حجم کم، حجم بالا و نقطه کنترل حجم، VPOC، ارائه می دهد. VPOC یا POC یک منطقه حمایت یا مقاومت مهم در نظر گرفته می شود که در آن حجم معاملات در اوج است. در نتیجه، بازار به احتمال زیاد در ناحیه VPOC معکوس خواهد شد.

فرصت های معاملاتی با اندیکاتور پروفایل حجمی یا Volume Profile

سیگنال خرید و فروش با اندیکاتور Volume Profile برای متاتریدر 4 فارکس

در نمودار یک ساعته GBPUSD بالا، قیمت در ناحیه VPOC معکوس شد و به حرکت در جهت روند در مناطق کم حجم ادامه داد همانطور که مشاهده می شود اندیکاتور سطوح حجم را برای ایجاد یک پروفایل حجمی نمایش می‌دهد. از این رو، به معامله گر فارکس در شناسایی مناطق بالقوه معکوس کمک می کند.علاوه بر این، نقطه کنترل حجمی یا همان VPOC یا POC به عنوان نقطه معکوس عمل کرد و ثابت کرد که یک منطقه حمایت / مقاومتی عالی است.

هنگامی که مناطق VPOC یا POC علامت‌گذاری می‌شوند، به نقاطی برای حمایت و مقاومت آتی تبدیل می‌شوند که در آن بازارها اغلب آن مناطق را مجدداً آزمایش می‌کنند. در نتیجه، آزمون مجدد این مناطق نقاط ورود اضافی را برای معامله گران فراهم می کند. از طرف دیگر، نقطه کنترل حجم یک نقطه خروج ایده آل برای سیو سود به عنوان VPOC فراهم می کند. در کنار مناطق VPOC، مناطق با حجم بالا نیز به عنوان یک نقطه خروج بالقوه عمل می کنند.

معامله گران اغلب VPOC را با TPO یا همان تحلیل زمانی قیمت ترکیب می کنند تا یک پروفایل کامل از بازار ایجاد کنند. از آنجایی که اندیکاتور پروفایل حجمی خطوط و میله‌های بصری ارائه می دهد، برای همه انواع معامله‌گران آنلاین فارکس قابل استفاده می باشد. همچنین، استفاده از این اندیکاتور رایگان بوده و از سایت fxea قابل دانلود است. این اندیکاتور در تمامی تایم فریم ها کار می‌کند. با این حال، معامله گران فارکس باید سیگنال های اندیکاتور را با پرایس اکشن ترکیب کنند تا بهترین نتایج را از سیگنال ها دریافت کنند.

نتیجه گیری

اندیکاتور پروفایل حجمی متاتریدر 4 یک نمایه کامل از حجم ها را در اختیار معامله گران روزانه فارکس قرار می دهد. با این حال، مشخصات حجم همراه با TPO به معامله‌گر فارکس کمک می‌کند تا تحلیلی از پروفایل بازار داشته باشد. به طور خلاصه، نقطه کنترل حجم، VPOC، همچنین به عنوان POC شناخته می شود، سرنخ های بصری از مناطق بالقوه بازگشت بازار را در نمودارها ارائه می دهد. این اندیکاتور فرصت های معاملاتی عالی را در اختیار شما قرار می دهد.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *