دانلوذ اندیکاتور متاتریدر 4 Supply and demand zones شناسایی اوردر بلاک ها شناسایی نواحی عرضه و تقاضا
اندیکاتور سیگنال دهی

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 شناسایی مناطق عرضه و تقاضا

مناطق عرضه و تقاضا جزو ابتدایی ترین مفاهیمی هستند که یک معامله گر مبتدی فارکس آن را فرا می گیرد. این مناطق ، نواحی بسیار مهمی هستند ، قیمت حتی پس از سالها هم به این نواحی واکنش نشان می دهد. با وجود اندیکاتور Supply and demand zone ترسیم این نواحی از یک دغدغه بزرگ به یک کار بسیار ساده تبدیل می شود.

اندیکاتور مناطق عرضه و تقاضا برای متاتریدر 4 Supply and demand zone

اندیکاتور Supply and demand zone با دقت بالایی، نواحی عرضه و تقاضای جفت ارز را روی نمودار رسم می کند. این نواحی با دو رنگ در نمودار متاتریدر 4 رسم می شوند. یکی به رنگ سفید است که مشخص کننده ناحیه ای است که به تازگی لمس شده است و دیگری به رنگ خاکستری است که نواحی تاچ نشده را مشخص می کند. در تنظیمات اندیکاتور می توان نواحی اصلاحی فیبوناچی را هم بین نواحی اضافه نمود.

نحوه استفاده از اندیکاتور Supply and demand zone

استفاده از اندیکاتور Supply and demand zone بسیار آسان بوده و از آنجایی که مناطق عرضه و تقاضا همان مناطق حمایت و مقاومتی هستند از این اندیکاتور هم می توان همانند مناطق حمایتی و مقاومتی استفاده نمود.

معمولا قیمت نواحی عرضه را لمس نموده و دوباره به سمت پایین برمیگردد. و وقتی نواحی تقاضا را لمس کند به سمت بالا می رود. بنابراین، یک معامله‌گر می‌تواند از این قابلیت پیش‌بینی برای معامله استفاده کند. قاعده معامله عرضه و تقاضا، فروش در عرضه و خرید در تقاضا است.

اندیکاتور شناسایی اوردر بلامک ها برای متاتریدر 4 supply and demand zones

بعلاوه تنها به نواحی تاچ شده اطمینان کنید. نواحی سفید رنگ قابل اعتمادتر هستند چون حداقل دو بار تاچ شده است. نواحی خاکستری رنگ نواحی هستند که پتانسل تبدیل شدن به نواحی قابل اعتماد را دارند.

اندیکاتور Supply and demand zone برای چه افرادی مناسب است ؟

اندیکاتور Supply and demand Zone بهترین برای تمامی معامله گران فارکس محسوب می شود. معامله گران مبتدی که در تشخیص نواحی حمایت و مقاومتی با مشکل رو به رو می شوند مطمئنا این اندیکاتور برای آنها پرکاربردتر خواهد بود.

این اندیکاتور شاید برای معامله گران حرفه ای فارکس که رویکرد متفاوتی در ترسیم مناطق نسبت به این اندیکاتور دارند کاربردی به نظر نرسد. با این حال صحت و درستی این اندیکاتور قابل انکار نیست. در هر صورت این اندیکاتور برای تمامی کسانی که از نواحی عرضه و تقاضا در معاملات خود بهره می گیرند یک ابزار کاربردی خواهد بود.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *