دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 تغییر روند Schaff Trend Cycle
اسیلاتور اندیکاتور روند

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 تغییر روند Schaff Trend Cycle

اندیکاتور Schaff Trend Cycleدر متاتریدر 4 به تریدرها کمک میکند تا سریعتر به سیگنالهای تغییر روند دسترسی پیدا کنند و همچنین سطوح اشباع خرید و اشباع فروش را نشان میدهد.

Schaff Trend Cycle در واقع نسخهای پیشرفته از اندیکاتور اشباع خرید و اشباع فروش است. این اندیکاتور از دو اندیکاتور مکدی و استوکاستیک استفاده میکند و یک نوسانگر را به تریدران نشان میدهد که کمترین نویز و تاخیر را نسبت به اندیکاتورهای دیگر مانند MACD و استوکاستیک دارد و سیگنالهای معاملاتی دقیق و بدون تاخیری را به معامله گران فارکس ارائه میدهد. به همین دلیل، این اندیکاتور بسیار مؤثر برای شناسایی آغاز روندهای جدید است و به معامله گران فارکس در جهت روند موفقیت می بخشد.

سیگنالهای معاملاتی اندیکاتور Schaff Trend Cycle در متاتریدر 4 – تنظیمات پیشفرض

در نمودار روزانه EURUSD، این اندیکاتور به صورت یک پنجره جداگانه با رنگ خطوط بنفش نشان داده شده است. این اندیکاتور دورههای روند صعودی و نزولی را به صورت یک خط تکی در متاتریدر نشان می دهد.

تنظیمات سفارشی شده اندیکاتور Schaff Trend Cycle در متاتریدر 4

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 تغییر روند Schaff Trend Cycle فارکس

در نمودار روزانه EURUSD ، تنظیمات سفارشی شده اندیکاتور برای نشان دادن سطوح آن نمایش داده شده است. این اندیکاتور یک نوسانگر با لولهایی بین ۰ و ۱۰۰ است. سطح بالایی با مقدار ۷۵ و سطح پایینی با مقدار ۲۵ رنگ سفید است. به عنوان یک نوسانگر، اندیکاتور Schaff Trend Cycle سطوح اشباع خرید را با مقدار بالای ۷۵ مد نظر قرار میدهد و به همین ترتیب، مقادیر زیر ۲۵ را به عنوان اشباع فروش در نظر میگیرد.

معامله گران فارکس میتوانند هنگامی که نوسانگر از لول ۲۵ به بالا کراسکند، اوردر خرید را وارد کنند و سیگنال مخالف خروجی را نادیده بگیرند. علاوه بر این، اگر اندیکاتور Schaff Trend Cycle لول بالایی را به سمت پایین کراس کند، می توان وارد موقعیت فروش شده و از سیگنال مخالف خروجی صرف نظر کرد.

برای تأیید سیگنال ورودی، معامله گران میتوانند هنگامی که کندلی بعد از کندل سیگنال بسته میشود، اوردر خرید را وارد کنند. به علاوه، فروشندگان اگر کندلی بعد از کندل سیگنال در پایین کندل سیگنال بسته شود، میتوانند سیگنال فروش را تأیید کنند.

معامله گران تازه کار فارکس میتوانند از سیگنالهای معاملاتی اندیکاتور Schaff Trend Cycle براحتی استفاده کنند، زیرا شناسایی و استفاده از سیگنال های آن برای آنها آسان است. با این حال، معامله گران حرفه ای فارکس میتوانند سیگنالهای اندیکاتور Schaff Trend Cycle را با اندیکاتورهای دیگری که دنباله روی روند هستند ، ترکیب کنند. این ترکیب از یک نوسانگر اشباع خرید و اشباع فروش با یک اندیکاتور دنباله روی روند، استراتژیهای معاملاتی موفقی را ارائه میدهد. همچنین، معامله گران میتوانند اندیکاتور را در تایم فریمهای بالاتر استفاده کرده و از چندین تایم فریم برای معامله کردن بهره ببرند.

نتیجه گیری

اندیکاتور Schaff Trend Cycle در متاتریدر 4 یک جایگزین موثر برای MACD است. این اندیکاتور تاخیر را کاهش میدهد و سودآوری معامله گران فارکس را افزایش میدهد. ترکیب MACD و استوکاستیک در یک اندیکاتور، کارایی اندیکاتور Schaff را افزایش میدهد. شما معامله گران عزیز میتوانید این اندیکاتور را به صورت رایگان از سایت fxea که مرجع ابزارهای متاتریدر است دانلود کرده و به راحتی نصب کنید.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *