دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Currency Power Meter
اندیکاتور اندازه گیری

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Currency Power Meter

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا راهی برای تعیین قدرت ارزها وجود دارد تا بتوانید جفت ارز قوی و ضعیف را معامله کنید؟ خب یه راهی هست، این راه اندیکاتور Currency Power Meter نام دارد.

اندیکاتور Currency Power Meter

Currency Power Meter اندیکاتوری است که نقاط قوت واحدهای پولی را اندازه گیری می کند. با این دانش، یک معامله گر می تواند از نقاط ضعف و قوت ارزها برای انتخاب جفت ارزهایی استفاده کند که پتانسیل سودآوری دارند. شما همچنین می توانید آن را اندیکاتورcurrency strength  نامید.

اندیکاتور متاتریدر 4 تشخیص قدرت و ضعف ارزها Currency Power Meter

عوامل بسیاری بر قدرت ارزها تأثیر گذار است. برخی از آن را می توان نرخ بهره، اقتصاد و اخبار دانست. با این حال، با اندیکاتور Currency Power Meter ، یک معامله گر می تواند بدون نیاز به انجام محاسبات اضافی، نقاط قوت این ارزها را ببیند.

این اندیکاتور تعیین کننده قدرت از هیستوگرام برای به تصویر کشیدن قدرت هر ارز استفاده می کند. هر ارز دارای یک هیستوگرام پهن و باریک در مقابل خود است. هیستوگرام پهنتر قدرت ارز را در نمودار روزانه نشان می دهد در حالی که هیستوگرام باریک قدرت ارز را در هر بازه زمانی دیگری که در آن هستید نمایش می دهد.

چگونه از اندیکاتور Currency Power Meter در معاملات خود استفاده کنیم

استفاده از اندیکاتور Currency Power Meter ساده است. اندیکاتور را بارگذاری کنید و نقاط قوت ارزها را مقایسه کنید. قوی و ضعیف را انتخاب کنید. سپس نمودار جفت ارز را باز کنید تا با استفاده از سایر ابزارهای تحلیل فارکس، مانند سایر اندیکاتورها و ساختارهای بازار، به دنبال ورودی های معامله بگردید.

به عنوان مثال، AUD دارای قدرت 7.5 در بازه زمانی روزانه است و EUR دارای 2.7 است. بنابراین شما به دنبال معامله EURAUD در بازه زمانی روزانه یا 4 ساعته هستید. از آنجایی که AUD قدرت بالاتری دارد و یورو قدرت پایینی دارد، شما به دنبال سیگنال فروش در جفت ارز هستید.

چگونه از اندیکاتور Currency Power Meter در معاملات خود استفاده کنیم

بنابراین، شما به نمودار بروید، تجزیه و تحلیل خود را انجام دهید و مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل شما با خرید شما موافق است. در غیر این صورت، اطلاعات مربوط به اندیکاتور Currency Power Meter را نادیده بگیرید.

روش اشتباه استفاده از اندیکاتور Currency Power Meter

انجام هر یک از این موارد استفاده نادرست از اندیکاتور است:

اندیکاتور Currency Power Meter یک اندیکاتور سیگنالدهی خرید یا فروش نیست. وقتی می بینید که یک ارز در حال حاضر قوی است، فقط به دنبال این نباشید که آن را با یک ارز ضعیف جفت مردهو بدون تجزیه و تحلیل مناسب معامله انجام دهید.

اگر اسکالپر هستید یا در تایم فریم های کوچک تر معامله می کنید، زیاد به این اندیکاتور تکیه نکنید. دلیل این امر این است که اخبار مهم باعث نوسانات موقتی در تایم فریم های پایین‌تر می‌شوند. و این حساسیت می تواند بر محاسبه خروجی اندیکاتور تأثیر گذار باشد.

اندیکاتور Currency Power Meter برای چه کسانی مفید است

اندیکاتور Currency Power Meter برای معامله گران مبتدی و حرفه ای فارکس بهترین انتخاب است. زیرا رابط کاربری ساده ای دارد و استفاده از آن آسان است. همچنین، معامله‌گران روزانه و نوسانگیرها این اندیکاتور را مفید می‌دانند.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *