اندیکاتور نمایش اسپرد و سود و زیان متاتریدر 4 Show Pips
اندازه گیری اندیکاتور

اندیکاتور نمایش اسپرد و سود و زیان متاتریدر 4 Show Pips

اندیکاتور نمایش اسپرد Show Pips برای کسانی که همیشه می خواهند از وضعیت معامله فعلی آگاه باشند بسیار مفید خواهد بود.

این اندیکاتور متاتریدر یک ابزار فوق العاده برای معامله گران فارکس است. استفاده آن آسان بوده و اطلاعات مفید متعددی را نمایش می دهد. به عنوان مثال، در مورد موقعیت های باز مانند نمایش سود و زیان بر حسب پیپ، درصد و دلار آمریکا. همچنین، اسپرد نماد فعلی و زمانی که تا بستن کندل فعالی باقی مانده است.

نمایش آمار معاملات توسط اندیکاتور Show Pips

اطلاعات مربوط به پوزیشن فروش نمودار بالا که در تایم فریم 1 ساعته جفت ارز EURUSD باز شده است در گوشه سمت راست بالای پنجره متاتریدر 4، نمای واضحی از تمام آمارهای مربوط به این موقعیت را در اختیار معامله گر فارکس قرار می دهد.

این اندیکاتور سود و زیان را بر حسب پیپ و دلار نشان می دهد تا به معامله گر کمک کند تا موقعیت را نظارت کند. سود یا زیان نشان داده شده بر حسب درصد به معامله گر فارکس برای مدیریت حساب و مدیریت پول و مدیریت ریسک در محدوده ریسک قابل قبول کمک می کند.

نمایش اطلاعات مربوط به اسپرد، در تایم اخبار که اسپردهای نجومی برای جفت ارزها اعمال می شود، باعث خواهد شد که معامله گر اشراف اطلاعاتی بیشتری روی پوزیشن ها باز خود داشته باشد. اندیکاتور Show Pips هم برای معامله گران مبتدی و هم برای حرفه ای ها این عرصه بسیار کاربردی خواهد بود.

تنها محدودیت این اندیکاتور این است که اگر بیش از یک پوزیشن در جفت ارزهای مختلف داشته باشید ، سود یا زیان آنها را به صورت جداگانه برای هر موقعیت نشان نمی دهد.

بهترین تنظیمات اندیکاتور Show Pips

اندیکاتور نمایش زمان بسته شدن کندل و اسپرد Shop Pips متاتریدر 4 فارکس

هرچند، وضوح بالای عناصر در صفحه نمایش و داشتن تصویری خلوت و بدون عناصر مزاحم مهم است. با این وجود،می توانید مقادیر پیش فرض اندیکاتور متاتریدر 4 show pips را مطابق تصویر بالا تغییر دهید. در اندیکاتور Show Pips تنظیم نمایش مقادیری مانند سود و زیان بر حسب پیپ ، دلار و درصد، ارزش اسپرد جفت ارز، زمان باقی مانده برای بسته شدن کندل فعلی در گوشه سمت راست بالای نمودار قابل تنظیم است.

سخن پایانی

در پایان، اندیکاتور متاتریدر 4 Show Pips ابزار مهمی برای معامله گران فارکس محسوب می شود. تمام آمارهای حیاتی یک معامله خاص را درست در مقابل چشمان معامله گر قرار می دهد، به ویژه ضرر یا سود آن را به صورت پیپ، ارائه می دهد. علاوه بر این، این اندیکاتور متاتریدر برای دانلود رایگان بوده و از طریق سایت fxea قابل دانلود مب باشد.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *