دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 باندهای VWAP فارکس
اندیکاتور سیگنال دهی کانال

معرفی و دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 باندهای VWAP فارکس

بهترین اندیکاتور برای رسم باند VWAP (Volume Weighted Average Price) در متاتریدر 4 را معرفی میکنیم. با استفاده از این اندیکاتور، میتوانید بهترین قیمتهای ورودی و خروجی را برای خرید در قیمت پایین و فروش در قیمت بالا شناسایی کنید.

اندیکاتور VWAP شباهت زیادی به باندهای مووینگ اوریج و بولینگر دارد، اما با وزن بیشتری به حجم معاملات توجه میکند. این اندیکاتور به خوبی سطوح حمایت و مقاومت را در نمودار نشان میدهد. همچنین، میانگین قیمتی یک جفت ارز را نمایش میدهد. به عبارت دیگر، معاملهگران فارکس را قادر میسازد تا فرصتهای معاملاتی عالی را برای خرید در قیمت کمترین و فروش در قیمت بالاترین شناسایی کنند.

معاملهگران فارکس میتوانند اطلاعات دریافتی از این اندیکاتور را با تحلیل پرایس اکشن ترکیب کنند و بهترین قیمتهای ورودی را با استفاده از باندهای این اندیکاتور پیدا کنند. درک میانگین قیمتی خود به خود برای موفقیت هر معاملهگر بسیار مهم است. سیگنالهای معاملاتی توسط باندهای VWAP اندیکاتور در متاتریدر 4 ارائه میشوند.

سیگنال گیری فارکس از اندیکاتور VWAP در متاتریدر 4

سیگنال گیری با اندیکاتور باندهای VWAP برای متاتریدر 4 فارکس

نمودار EURUSD H1 در بالا باندهای VWAP را نشان میدهد. خط مرکزی، قیمت میانگین وزنی حجمی (VWAP) برای ارز معاملاتی است و باندهای بالا و پایین با محاسبه انحراف خطوط از خط مرکزی تشکیل میشوند. خط مرکزی نشاندهنده میانگین قیمتی این ارز معاملاتی است.

بهترین قیمت ورودی برای خرید در باند پایینتر قرار میگیرد و برعکس، بهترین قیمت ورودی برای فروش در باند بالاتر قرار میگیرد. معاملهگران میتوانند پوزیشنهای خود را حفظ کنند و با سیگنالهای مخالف، خارج شوند. با این حال، معاملهگران باید بر روی الگوهای پرایس اکشن در اطراف باندهای پایین و بالایی تمرکز کنند و سیگنالهای معاملاتی VWAP را تأیید کنند.

معاملهگران مبتدی میتوانند با درک قیمت میانگین هر ارز معاملاتی و خرید در قیمت کمتر و فروش در قیمت بیشتر، سود کسب کنند. از سوی دیگر، معاملهگران حرفه ای میتوانند اندیکاتور باندهای VWAP را در بازههای زمانی متعدد اعمال کرده و از سیگنالهای پایین و بالای کانال استفاده کنند. همچنین با درک و مقایسه مقادیر اندیکاتور و موقعیت باندهای بالا و پایین، معاملهگران فارکس میتوانند معاملات سودآور را برنامهریزی و اجرا کنند.

با توجه به اینکه اندیکاتور VWAP وزن بیشتری به حجم معاملات میدهد، در سشنهای معاملاتی با حجم بالا واکنش بیشتری نشان میدهد. با این حال، واکنش در سایر سشنها کمتر خواهد بود. علاوه براین، دیتریدرها میتوانند این اندیکاتور را در بازههای زمانی متعدد برای درک قیمت میانگین هر ارز اعمال کنند. با این حال، این اندیکاتور برای معاملهگران روزانه، کوتاهمدت و بلند مدت به خوبی عمل میکند.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، اندیکاتور Volume Weighted Average Price (VWAP) بهترین اندیکاتور معاملاتی برای شناسایی قیمت میانگین هر ارز معاملاتی است. باندهای VWAP بهترین قیمتهای خرید و فروش و نقاط ورودی را ارائه میدهند و خط مرکزی نقطه مرجع برای قیمتهای عالی است. همچنین، سایت fxea.info فایل ex4 اندیکاتور متاتریدر 4 باندهای VWAP را برای دانلود رایگان ارائه میدهد.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *