دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 pattern recognition master
الگویاب اندیکاتور

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 pattern recognition master

سیگنال‌های روزانه فوق‌العاده دقیقی که در مناطق و نقاط محوری رخ می‌دهند و الگوهای کندلی قیمت، از جمله الگوی ستاره صبحگاهی که تشکیل می‌دهند همه در متاتریدر 4 قابل شناسایی هستند.

الگوهای کندلی زیادی در فارکس وجود دارد. تشخیص آنها در تئوری و کتاب ها شاید ساده به نظر برسد اما همیشه در نمودارهای زنده فارکس کار چندان ساده ای نیست. کاش اندیکاتوری وجود داشت که به شناسایی الگوهای کندلی در نمودارهای زنده کمک کند.

چنین اندیکاتوری وجود دارد. این اندیکاتور Pattern Recognition Master نام دارد.

اندیکاتور pattern recognition master

اندیکاتور Pattern Recognition Master به سادگی به شما می گوید که چه الگوهای کندلی در نمودارهای شما در زمان حال وجود دارد. این جزئیات را با قرار دادن حروف روی الگوهای کندلی جدید در هنگام شکل گیری نشان می دهد. و در گوشه سمت چپ بالای نمودار، اندیکاتور نشان می دهد که هر حرف بیان کننده چه چیزی است. به عنوان مثال، S_E مخفف الگوی کندل استیک نزولی و L_E مخفف الگوی کندل استیک صعودی است.

نحوه استفاده از اندیکاتور pattern recognition master

اندیکاتور pattern recognition master، الگوهای کندلی را در نمودار فارکس نشان می دهد. بنابراین، بهترین راه برای استفاده از اندیکاتور این است که بدانید چگونه از هر یک از الگوهای کندلی به تنهایی در معاملات فارکس خود استفاده کنید.

نکته مهم دیگر این است که معامله گر از این اندیکاتور به شکل مجزا استفاده نکردهبلکه این اندیکاتور را با سایر ساختارها و شاخص های بازار فارکس ترکیب کند تا ایده بهتری از جهت جفت ارز بدست آورد. به عنوان مثال، یک الگوی کندلی چکشی، که اغلب نشان دهنده یک روند صعودی است، ممکن است در یک روند نزولی عمده ظاهر شود. وارد کردن یک سفارش خرید در یک روند نزولی بازار بسیار خطرناک است، زیرا شما برخلاف روند معامله می‌کنید.

اندیکاتور تشخیص کندل های متاتریدر 4 pattern recognition master

بنابراین، برای ورود به یک معامله صعودی پس از یک کندل اینگالف صعودی، یک معامله‌گر باید ابتدا تأیید کند که بازار در روند صعودی قرار دارد. برای داشتن یک موقعیت ایده آل، سایر ابزارهای معاملاتی فارکس، مانند اندیکاتورها و ساختارهای بازار مانند حمایت ها و مقاومت ها، باید ورود به معامله را تأیید کنند. بنابراین شما باید قوانین معاملاتی خود را برای ورود به معاملات خود دنبال کنید.

اندیکاتور pattern recognition master برای چه کسانی مناسب است

هر کسی که از الگوهای کندلی فارکس در معاملات خود استفاده می کند، اندیکاتور pattern recognition master را مفید خواهد یافت. خوبی الگوهای کندل استیک فارکس این است که هر کسی می تواند آنها را معامله کند، صرف نظر از سبک معاملاتی یا بازه زمانی که انتخاب می کند. هر معامله گر فارکسی می تواند از الگوهای کندل استیک فارکس استفاده کند.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *