معرفی و دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 FX5 MACD Divergence
اندیکاتور الگویاب سیگنال دهی

معرفی و دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 FX5 MACD Divergence

معامله واگرایی ها بهترین و موفق ترین روش برای شناسایی زودهنگام روندهای صعودی و نزولی است. با این حال، شناسایی یک واگرایی، کلید این روش موفق معاملات فارکس است. اندیکاتور متاتریدر 4 اندیکاتور FX5 MACD Divergence نمودار را اسکن کرده و هر زمان که واگرایی وجود داشته باشد به معامله گر فارکس هشدار می دهد. علاوه بر این، این اندیکاتور سیگنال‌های خرید و فروش مبتنی بر فلش را نیز ارائه می‌کند.

اندیکاتور متاتریدر4 واگرایی MACD از خطوط MACD در مقایسه با هیستوگرام استفاده می کند و دو نوع واگرایی مختلف را ترسیم می کند: واگرایی معمولی و واگرایی مخفی. واگرایی معمولی با خطوط یکپارچه ترسیم می شود، در حالی که واگرایی مخفی با خطوط نقطه چین رسم می شود.

در یک واگرایی عادی صعودی، در حالی که قیمت به پایین ترین حد جدید می رسد، اندیکاتور لو بالاتر تشکیل می دهد. از سوی دیگر، در یک واگرایی مخفی ، در حالی که قیمت لو بالاتر تشکیل می دهد اندیکاتور لو پایینتر می زند. برعکس این قضیه برای واگرایی های نزولی معتبر است.

این اندیکاتور به عنوان یک ابزار همه کاره عمل کرده و فرصت های معاملاتی متعددی را برای معامله گران فارکس و سهام فراهم می کند یعنی هم واگرایی های نرمال و هم واگرایی های مخفی را برای معامله گران مشخص می کند.

سیگنال گیری از اندیکاتور FX5 MACD Divergence

سیگنال گیری از اندیکاتور FX5 MACD Divergence

نمودار چهار ساعته EURJPY بالا سیگنال هایی با فلش های رنگی خرید و فروش و خطوط روند ترسیم شده در واگرایی های صعودی و نزولی را نشان می دهد.

برای جلوگیری از ترسیم مجدد سیگنال های معاملاتی، سیگنال ها با یک کندل تأخیر ترسیم می شوند. تاخیر در سیگنال دهی برای معامله گران تکنیکال یک امر اجتناب ناپذیر و قابل قبول است زیرا این اندیکاتور بهترین سیگنال های فیلتر شده را ارائه می دهد. با این حال، معامله گران تکنیکال با تجربه می توانند به اندیکاتور MACD پیش فرض متاتریدر نگاه کنند و سیگنال ها را تأیید کنند.

این اندیکاتور خطوط MACD را به رنگ سرخابی و آبی ترسیم می کند، در حالی که واگرایی صعودی در نمودار قیمت و اندیکاتور به رنگ سبز است. در مقابل، اندیکاتور واگرایی نزولی را با رنگ قرمز ترسیم می کند.

اندیکاتور واگرایی عادی و مخفی را به صورت خطوط رنگی ترسیم می کند. این اندیکاتور را به طور رایگان از FXEA می توان دانلود کرد. همچنین، اندیکاتور هشدارهایی را در مورد سیگنال ها ارائه می دهد. این ویژگی ها آن را برای معامله گران مبتدی فارکس و سهام که تشخیص و تأیید واگرایی ها را دشوار و گیج کننده می دانند، بسیار ارزشمند است. با این حال، معامله گران با تجربه فارکس، می توانند واگرایی های اندیکاتور را بررسی نموده و برای اقدامات بدی از آنها استفاده کنند.

معامله گران فارکس می توانند اندیکاتور FX5 MACD Divergence را در هر نمودار و در تمام فریمی اعمال کنند. با این حال، برای نتایج بهتر، توصیه می شود از تایم فریم های بالاتر استفاده کنید.

نتیجه گیری

اندیکاتور متاتریدر 4  FX5 MACD Divergence بهترین اندیکاتور و یک ابزار تحلیل تکنیکال ضروری برای معامله گران فارکس و سهامی است که علاقه مند به معامله واگرایی های صعودی و نزولی هستند. این اندیکاتور واگرایی های عادی و مخفی چارت را اسکن نموده و به معامله گرا اعلام می کند. در نهایت معامله گران می توانند با بررسی سیگنال های اندیکاتور نسبت به معامله آنها اقدام نمایند.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *