دانلود اندیکاتور تشخیص روند FX Sniper برای متاتریدر 4
اندیکاتور روند سیگنال دهی

دانلود اندیکاتور تشخیص روند FX Sniper متاتریدر 4

اندیکاتور متاتریدر 4 FX Sniper یک اندیکاتور عالی برای دنبال کردن روند است که جهت روند فعلی را به معامله گر فارکس ارائه می دهد. همچنین تغییر جهت روند را تشخیص داده و بهترین نقاط ورود و خروج را نشان می دهد. سادگی اندیکاتور FX Sniper باعث سادگی معاملات موفقیت آمیز در فارکس می شود.

این اندیکاتور متاتریدر 4  برای اسکالپرهایی که از نمودارهای 5 دقیقه و 15 دقیقه استفاده می کنند عملکرد خوبی دارد. در عین حال، معامله‌گران نوسانی می‌توانند از نمودارهای 1 ساعته و 4 ساعته برای شناسایی روند و معامله موفقیت‌آمیز آن‌ها استفاده کنند. دانلود اندیکاتور FX Sniper در FXEA رایگان بوده و نصب آن نیز آسان می باشد.

این اندیکاتور متاتریدر برای معامله گران مبتدی فارکس ایده آل است. زیرا به شناسایی روندها و شروع معامله  در حداقل زمان کمک می کند. با این حال، معامله گران با تجربه می توانند اندیکاتور را با سایر اندیکاتورها و ابزارهای معاملاتی در نمودارهای روند دار ترکیب کنند.

سیگنال های اندیکاتور FX Sniper

سیگنال های اندیکاتور FX Sniper

نمودار 1 ساعته EURUSD زیر اندیکاتور FX Sniper را روی نمودار نشان می دهد. اندیکاتور به صورت همپوشانی نمودار در پنجره اصلی نمایش داده می شود. روند صعودی با رنگ سبز نشان داده شده، در حالی که روند نزولی در خط اندیکاتور با رنگ قرمز نشان داده می شود. در نتیجه، هنگامی که روند از صعودی به نزولی تغییر می کند، رنگ خط اندیکاتور از سبز به قرمز تغییر می کند.

شناسایی یک نقطه ورودی بسیار ساده و سرراست است. معامله‌گران می‌توانند پس از تشکیل خط رنگ سبز، با حد ضرر زیر سوئینگ قبلی، برای موقعیت خرید وارد بازار شوند. معامله گران می توانند سوار روند شده و تا زمانی که سیگنال مخالف صادر نشده موقعیت خود را حفظ کنند. در مقابل، معامله‌گران می‌توانند با تشکیل خط اندیکاتور رنگ قرمز با حد ضرر بالاتر از سوئینگ قبلی، وارد معامله فروش شوند.

بهترین محل خروج برای معامله فروش در روی سیگنال مخالف است. با این حال، داشتن حد ضرر و حد سود متناسب با یک برنامه مدیریت سرمایه مناسب گزینه ای ایده آل خواهد بود. برای یک موقعیت خرید، معامله گران فارکس می توانند حد ضرر را زیر  سوئینگ پایین قبلی قرار دهند و از نسبت ریسک به ریوارد 1 به 2 یا بیشتر برای تعیین حد سود استفاده کنید.

نتیجه گیری

بدیهی است که اندیکاتور FX Sniper یک اندیکاتور ارزشمند برای انواع معامله گران فراکس است. قابل استفاده بودن اندیکاتور در تمام تایم فریم های نمودار، آن را به ابزاری ضروری برای در دسترس بودن در کیت معاملاتی روند تبدیل می کند. قابلیت این اندیکاتور متاتریدر برای نمایش روند فعلی و ارائه سیگنال اولیه تغییر روند. برای معامله گران فارکس حیاتی است.

با اینکه، مانند تمام اندیکاتورهای دنبال کننده روند، اندیکاتور FX Sniper بهترین نتایج را ارائه می دهد. اگر با سایر ابزارهای معاملاتی تکنیکال ترکیب و معامله شود. سود سازی با آن چند برابر خواهد شد.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *