دانلود اندیکاتور شمارشگر امواج الیوت Elliott Wave Count
اندیکاتور روند سیگنال دهی

دانلود اندیکاتور شمارشگر امواج الیوت Elliott Wave Count

اندیکاتور شمارش امواج الیوت برای MT 4 بهترین اندیکاتور برای شناسایی امواج و شمارش آنها است. این نمایش بصری معامله گر تکنیکال فارکس را قادر می سازد تا در استراتژی معاملاتی موج الیوت برتری یابد. علاوه بر این، تعداد موج به معامله‌گر امکان می‌دهد تا روندهای صعودی و نزولی و بهترین نقاط ورودی خرید و فروش را شناسایی کند.

این اندیکاتور به طور خودکار امواج را محاسبه می کند و به همین دلیل برای معامله گران مبتدی و باتجربه فارکس بسیار مناسب است. معامله گران با تجربه می توانند از سطوح فیبوناچی و اندیکاتورهای اضافی برای تأیید سیگنال های معاملاتی استفاده کنند. علاوه بر این، این اندیکاتور در FXEA برای دانلود رایگان بوده و نصب آسانی دارد.

نحوه معامله با اندیکاتور شمارشگر امواج الیوت Elliott Wave Count

نحوه معامله با اندیکاتور شمارشگر امواج الیوت Elliott Wave Count

نمودار 4 ساعته EURUSD فوق، اندیکاتور متاتریدر 4 Elliott Wave Count را روی نمودار نمایش می دهد.

در موج صعودی، معامله‌گر فارکس می‌تواند در پایان موج دوم وارد موقعیت خرید شود. بهترین حد ضرر برای این استراتژی معاملاتی فارکس، سوئینگ پایین موج اول است. از سوی دیگر، بهترین حد سود برای این معامله پایان موج سوم می باشد. به طور مشابه، موج پنجم را می توان با استفاده از همان استراتژی معاملاتی معامله کرد.

برعکس، در موج نزولی، معامله فروش می تواند در ابتدای موج سوم با حد ضرر بالاتر از نوسان موج اول قرار گیرد. اهداف سود در پایان موج سوم این معامله قرار دارند.

این استراتژی معاملاتی فارکس از موج های سوم و پنجم برای معامله استفاده می کند و امواج دیگر را نادیده می گیرد زیرا آنها تمایل به تغییر روند دارند. با این حال، معامله‌گران تمایل دارند در ابتدای موج سوم معامله کرده و تا پایان موج پنجم این موقعیت را حفظ کنند.

معامله گران فارکس می توانند اصل 5 موجی امواج الیوت را به روش های مختلف معامله کنند. نوسان به سمت بالا و نوسان پایین امواج به عنوان حمایت و مقاومت عمل می کند. به عبارت دیگر، ابتدا و انتهای امواج به عنوان سطوح حمایت و مقاومت عمل می کنند.

اندیکاتور Elliott Wave Count برای MT 4 در تمام تایم فریم های درون روز و همچنین بازه زمانی بالاتر نمودار روزانه، هفتگی و ماهانه به خوبی کار می کند. از آنجایی که امواج الیوت فراکتالی هستند، این اندیکاتور برای استراتژی های معاملاتی  مولتی تایم فریم مناسب است. شناسایی یک موج نمودار تایم فریم بالاتر و تجزیه آن به نمودار تایم فریم پایین‌تر و شناسایی بهترین نقطه ورودی ضروری است.

نتیجه گیری

اساساً، اندیکاتور شمارش اموج الیوت برای متاتریدر، شمارش موج را ساده کرده و به معامله گر تکنیکال فارکس در شناسایی بهترین نقاط ورود خرید و فروش کمک می کند. با این حال، معامله گران فارکس باید از پرایس اکشن برای تأیید شروع و پایان موج استفاده کنند. علاوه بر این، معامله گران فارکس می توانند اندیکاتور را به صورت رایگان از FXEA دانلود کرده و به راحتی آن را نصب کنند.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *