دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Auto Trend Lines Channels
الگویاب اندیکاتور روند کانال

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Auto Trend Lines Channels

اندیکاتور Auto Trend Lines Channels قله ها و دره های بازار را نشان می دهد و نواحی نوسانی را برای ترسیم خطوط روند خودکار به هم متصل می کند.

این اندیکاتور برای مبتدیانی که به سیگنال های روند وابسته هستند، اما ترسیم خط روند به صورت دستی برایشان سخت است، بهترین کاربرد را دارد. علاوه بر این، برای معامله گران خبره ای که هر روز تحلیل روند چند نموداری انجام می دهند، صرفه جویی زمانی دارد.

معامله گران برای بهره مندی از حداکثر سود بوسیله اندیکاتور Auto Trend Lines Channels، به مهارت های اولیه پرایس اکشن نیاز دارند. به عنوان مثال، سیگنال‌های پین بار، شکستن اینساید بار، شکست کاذب، و غیره. چنین مهارت‌هایی به شما کمک می‌کنند تا درک کنید که قیمت در ناحیه خط روند چگونه واکنش نشان می‌دهد.

چگونه با اندیکاتور Auto Trend Lines Channels در متاتریدر 4 کار کنیم

چگونه با اندیکاتور Auto Trend Lines Channels در متاتریدر 4 کار کنیم

به طور کلی، ما های و لو های قیمت را برای ترسیم یک خط روند به هم وصل می کنیم. بسته به الگوی پرایس اکشن ممکن است یک یا چند خط روند در یک نمودار وجود داشته باشد.

با این حال، معامله گران تازه کار اغلب خطوط روند پنهان را که به ویژه برای معامله گران روزانه بسیار حیاتی هستند، از دست می دهند. اندیکاتور تمام نواحی نوسانی بازار را اسکن کرده و سپس، آنها را با خطوط مستقیم به هم متصل می کند. خطوط روند با استفاده از خطوط پررنگ و نقطه‌دار ترسیم می‌شوند.

در مثال بالا، ما سوئینگ های قیمت را برجسته کرده‌ایم که نشان می‌دهد قیمت در اطراف نواحی خط روند چگونه واکنش نشان می‌دهد. خطوط نقطه چین نشان دهنده خطوط روند جزئی هستند. این خطوط بر اساس برگشت های کوتاه مدت قیمت رسم می شوند.

از سوی دیگر، خطوط پررنگ، خطوط روند اصلی را نشان می دهد. خط روند اصلی نقش کلیدی را برای معامله گران روزانه در یافتن پوزیشن های معاملاتی در جهت روند روزانه ایفا می کند.

علاوه بر این، خطوط روند متعدد کانال‌های قیمت خودکار را ایجاد می‌کنند. زمانی که قیمت از حمایت خط روند کانال قیمت به سمت بالا می رود، هدف ما خرید است. برعکس، زمانی که قیمت از مقاومت شروع به حرکت به سمت پایین کرد، به دنبال فرصت های فروش هستیم. جهت کانال های قیمت نیز نشان دهنده صعودی و نزولی بودن روند فعلی بازار است.

نتیجه گیری

اندیکاتور Auto Trend Lines Channels دقت بالاتری را در تعریف خطوط روند صحیح ارائه می دهد. علاوه بر میانگین های متحرک، خط روند خودکار نیز نقش کلیدی در شناسایی سطوح حمایت و مقاومت پویا ایفا می کند. باعث صرفه جویی در زمان شده و کمک بیشتری در شناسایی سیگنال های روند ارائه می دهد. علاوه بر این، این اندیکاتور با انواع استراتژی های متاتریدر 4 به ویژه برای معاملات در جهت روند مناسب است.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *