دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 ICT Asian Range
اندیکاتور

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 ICT Asian Range

احتمالاً در مورد استراتژی ICT شنیده اید. خوب، این استراتژی شامل معامله بر اساس جلسه معاملاتی آسیا است. در حالت ایده‌آل، بازار فارکس در طول بازار آسیا قبل از تجربه نوسانات قیمتی که منجر به معاملات لندن و نیویورک می‌شود، تمایل به ساید شدن دارد. بنابراین، معامله با استفاده از استراتژی ICT مستلزم درک کامل رفتار بازار در طول چهار جلسه معاملاتی مختلف است. با این حال، اگر با استراتژی آشنا نیستید، نگران نباشید. ما اندیکاتور ICT Asian Range را برای دانلود رایگان جهت استفاده در متاتریدر 4 در اختیارتان قرار داده ایم. این اندیکاتور کمک می کند تا شکست ناحیه ساید جلسه معاملاتی آسیا را معامله کنید. این اندیکاتور جعبه‌های رنگی را ترسیم می‌کند که به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا این شکست ناحیه ساید را به سمت نزول یا صعودی معامله کنند. فقط زمانی باید وارد معامله شوید که قیمت از این باکس جدا شده باشد.

اندیکاتور ICT Asian Range در تایم فریم های کوتاه تری مانند 1 ساعته، 15 دقیقه و 5 دقیقه بهترین عملکرد را دارد. می توانید از این اندیکاتور برای معامله جفت ارزهایی که یک طرف آنها ین ژاپن است استفاده کنید. به طور خاص، این اندیکاتور برای USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY، GBP/USD و EUR/USD بهترین عملکرد را دارد. اساساً، این اندیکاتور بیشترین جذابیت را برای معاملات بریک اوت دارد.

اندیکاتور ICT Asian Range برای معامله توسط افرادی که تازه با بازار فارکس آشنا شده اند مناسب می باشد. وقتی محدوده آسیایی شکل می گیرد، لازم نیست آن را حفظ کنید. شما فقط باید محدوده ترسیم شده توسط اندیکاتور را شناسایی کنید و پس از خارج شدن قیمت از ناحیه ساید بازار آسیا، معامله خود را انجام دهید.

عاقلانه است که این اندیکاتور را با سایر استراتژی ها و ابزارها ترکیب کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید از اندیکاتور ICT Asian Range در ترکیب با استراتژی تست مجدد ناحیه شکسته شده استفاده کنید. این به این معنی است که زمانی وارد معامله خواهید شد که قیمت ناحیه شکسته شده را مجددا تست کرده باشد.

سیگنال خرید

یک سیگنال صعودی زمانی رخ می دهد که قیمت به بالای محدوده نشان داده شده توسط خط بالایی برسد.

سیگنال فروش

سیگنال نزولی زمانی رخ می دهد که قیمت به زیر قیمت پایین محدوده می شکند.

مثالی از معامله با اندیکاتور ICT Asian Range

مثالی از معامله با اندیکاتور ICT Asian Range

تصویر بالا حرکت قیمت پوند بریتانیا در برابر دلار آمریکا را نشان می دهد. ناحیه دایره شده تثبیت قیمت را در طول جلسه آسیایی مشخص نموده. قیمت پایین‌ترین سطح بازار را دوباره آزمایش کرده و سیگنال صعودی قوی داده است. قیمت پس از این حرکت به شدت کاهش می یابد و در بازار بعدی آسیا وارد فاز تثبیت می شود.

نتیجه گیری

ICT یکی از استراتژی های معاملاتی مرسوم است. کاملاً سودآور و موفق بوده با این حال، برخی از افراد با آن آشنایی ندارند و نحوه معامله با آن را نمی دانند. اندیکاتور ICT Asian Range یک اندیکاتور عالی برای شناسایی موقعیت های بالقوه سودآور بر اساس محدوده بازار آسیا است. این بدان معنی است که در جلسات لندن و نیویورک حرکات عالی خواهید دید. در نهایت، سود معاملاتی خود را افزایش خواهید داد.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *