دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Xmaster Formula
اندیکاتور روند سیگنال دهی

دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Xmaster Formula

اندیکاتور متاتریدر 4 Xmaster Formula دارای موتور پیچیده ای است که ترکیبی از میانگین متحرک، RSI و MACD می باشد. اما، خروجی آن بسیار ساده بوده و یک سیگنال معاملاتی BUY یا SELL است که با فلش نشان داده می شود و روند صعودی و نزولی را مشخص می نماید.

این اندیکاتور برای معامله گران مبتدی و حرفه ای تکنیکال فارکس که از استراتژی معاملاتی معامله در جهت روند استفاده می کنند، بهترین گزینه است. این اندیکاتور در تمام تایم فریم های نمودار درون روز و نمودارهای روزانه، هفتگی و ماهانه نیز به خوبی کار می کند. بعلاوه دانلود آن در FXEA رایگان بوده و نصب آسانی دارد.

سیگنال های معاملاتی اندیکاتور متاتریدر 4 Xmaster Formula

سیگنال های معاملاتی اندیکاتور متاتریدر 4 Xmaster Formula

نمودار 1 ساعته EURUSD بالا اندیکاتور Xmaster Formula  را در عمل نشان می دهد. نشانگر سیگنال های پیکان خرید و فروش را به رنگ زرد نشان می دهد. روند صعودی در LIME و روند نزولی در قرمز. این اندیکاتور در یک پنجره جداگانه در زیر نمودار قیمت قرار می گیرد.

معامله گران فارکس که از اندیکاتور برای دنبال کردن روند استفاده می کنند، می توانند معامله خرید را با تشکیل فلش زرد در جهت رو به بالا انجام دهند. اما، معامله گر باید سیگنال معاملاتی را فقط در صورتی تایید کند که نشانگر نقاط رنگی LIME را نمایش دهد. در این استراتژی معاملاتی فنی فارکس، توقف ضرر برای موقعیت کمتر از پایین ترین سطح قبلی است، در حالی که خروج در فلش سیگنال معاملاتی مقابل بعدی است.

به همین ترتیب، ظاهر شدن پیکان نزولی زرد رنگ نشان دهنده آغاز احتمالی یک روند نزولی است. بنابراین، معامله گران باید معامله فروش را انجام دهند. با این حال، سیگنال معاملاتی باید نقاط رنگی قرمز رنگ تایید شود. در این استراتژی بهترین موقعیت برای حد ضرر بالای های قبلی است و نقطه سیو سود در فلش معاملاتی مخالف است.

برای داستن بهترین برآیند، معامله گر باید سیگنال معاملاتی را با رنگ فلش و نقطه ها تایید کند. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که هر دو سیگنال به طور همزمان ظاهر نشوند، در چنین مواردی معامله گر باید منتظر ظهور سیگنال دیگر بماند.

اندیکاتور متاتریدر 4 Xmaster Formula یک اندیکاتور دنبال کننده روند است، بنابراین اگر معامله گران بتوانند از آن به شکل مولتی تایم فریم استفاده کنند، نتایج بی نظیر خواهند گرفت.  این به نفع معامله‌گر است که از جهت روند بازه زمانی بالاتر پیروی کند و بهترین نقطه ورود را در نمودار تایم فریم پایین‌تر شناسایی کند.

نتیجه گیری

اندیکاتور متاتریدر 4 Xmaster Formula یک اندیکاتور دنبال کننده روند است، بنابراین بهترین نتایج را برای معامله گرانی که در جهت روند ترید می زنند خواهد داشت. سادگی این اندیکاتور با سیگنال‌های فلشی شکل و نقاط رنگی به هر معامله‌گری کمک می‌کند که به دنبال روند باشد. با این حال، معامله گران فارکس باید نزدیکی سیگنال معاملاتی BUY و SELL را با خطوط روند، مناطق و کانال های حمایتی یا مقاومتی مشخص شده در نظر بگیرند. علاوه بر این، معامله گران فارکس می توانند اندیکاتور را به صورت رایگان دانلود کرده و به راحتی نصب کنند.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *