معرفی و دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Power Trend
اکسپرت

معرفی و دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Power Trend

اندیکاتور متاتریدرPower Trend  توانایی مهمی برای نشان دادن روندها و ارائه نمایش بصری از مراحل مختلف روند برای معامله گر فارکس را دارد. در نتیجه، این اندیکاتور شگفت‌انگیز رایگان که قابلیت نمایش نقاط قوت بخش های مختلف روند دارد، قطعا ابزار مهمی در زرادخانه معامله‌گران همسو با روند خواهد بود.

هدف اصلی معامله گران تکنیکال فارکس، شناسایی جهت روند است. معاملات موفق فارکس بیشتر به توانایی شناسایی روند و دنبال کردن آنها بستگی دارد. در ظاهر اغلب اندیکاتورها روندها را شناسایی می‌کنند، اما قادر به شناسایی قدرت واقعی روند نیستند. اندیکاتور متاتریدر 4  Power Trend وجود روند، جهت و قدرت آن را در رنگ های بصری مشخص می کند. این جنبه مهم از اندیکاتور متاتریدرPower Trend  به معامله گر قدرت می دهد تا دید اصلی از روند پیدا کند.

اندیکاتور Power Trend قدرت روند را به صورت بصری در رنگ های مختلف نشان می دهد. این رنگ‌ها به معامله‌گر فارکس کمک می‌کنند تا روندهای ضعیف و ظهور احتمالی یک روند جدید را شناسایی کند و مشخص کند که آیا قدرت روند متوسط است یا یک روند قوی. اطلاعات نمایش داده شده توسط اندیکاتور Power Trend برای معامله گران فارکس حیاتی است تا بهترین نقاط ورود و خروج را شناسایی کنند. بسیاری از معامله گران از یک معامله سودآور خیلی زود در روند خارج می شوند. با این حال، اندیکاتور Power Trend به معامله گران کمک می کند تا در روند باقی بمانند و سود خود را به حداکثر برسانند. هیستوگرام رنگی این اندیکاتور به معامله گران فارکس کمک می کند تا استراتژی های معاملاتی را مطابق با روندهای مختلف برنامه ریزی کنند.

نحوه معامله با اندیکاتور متاتریدر 4Power Trend  

نحوه معامله با اندیکاتور متاتریدر 4Power Trend

در شکل بالا هیستوگرام اندیکاتورPower Trend  را در نمودار 1 ساعته EURUSD با رنگ های مختلف مشاهده می کنید. وقتی هیستوگرام بالای خط صفر است یعنی روند صعودیست و در صورتی که هیستوگرام ها زیر خط صفر باشند روند نزولی است. موقعیت هیستوگرام نسبت به خط صفر یکی از استراتژی های معاملاتی با این اندیکاتور است.

رنگ هیستوگرام ها با 4 رنگی که به خود می گیرند اطلاعات جامعی را درباره میزان قدرت روند در اختیار شما قرار می دهند. در صورتی که رنگ هیستوگرام خاکستری بوده یعنی شاهد یک روند ضعیف و یا ساید در بازار هستیم. رنگ قرمز نشان دهنده شکل گیری یک روند جدید است. اگر روند قدرت متوسطی داشت هیستوگرام به آبی تغییر رنگ می دهد و در صورتی که روند قدرتمند بود هیستوگرام رنگ سبز به خود می گیرد.

معامله گر فارکس می تواند به محض اینکه رنگ هیستوگرام به خاکستری تغییر کرد ( ضعف در روند ) از معامله خارج شود. یا با قرمز شدن هیستوگرام که نشان دهنده شکل گیری روند جدید است از معامله خارج شود.

رنگ های هیستوگرام تشخیص روند و سطح بالقوه  را برای معامله گران جدید از نظر بصری آسانتر می کند. این امر به معامله گران مبتدی فارکس امکان می دهد تا بر روی موج سوار شده و تا پایان آن حرکت کنند. معامله گران باتجربه فارکس می توانند سطوح مختلف قدرت روند را شناسایی کرده و استراتژی های معاملاتی پیشرفته ای را برنامه ریزی می کنند.

معامله گران با تغییر رنگ هیستوگرام از آبی به سبز و پس از تغییر قدرت روند از متوسط به قوی، حجم بیشتری را به موقعیت های موجود اضافه می کنند. دانلود اندیکاتور Power Trend در پلتفرم FXEA رایگان است.

نتیجه گیری

اندیکاتورPower Trend  توانایی شگفت انگیری در نشان دادن روندها و ارائه نمایش بصری مراحل مختلف روند برای معامله گر فارکس دارد. در نتیجه، این اندیکاتور دانلود رایگان با قابلیت نمایش نقاط قوت قسمت های مختلف روند ، قطعا ابزار مهمی در زرادخانه معامله‌گران فارکس خواهد بود.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *