معرفی و دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Symbol Changer
اندیکاتور

معرفی و دانلود اندیکاتور متاتریدر 4 Symbol Changer

اندیکاتور متاتریدر 4 Symbol Changer ابزاری شگفت انگیز برای تغییر و نمایش نمودار جفت ارز دلخواه در هر بازه زمانی است. معامله گران فارکس می توانند نمودارهای مورد نظر را با کلیک ماوس به طور مستقیم از همان نمودار باز کنند. اندیکاتور تغییر نماد برای متاتریدر یک ابزار ضروری برای معامله گران در جهت روند است که با رویکرد بالا به پایین کار می کنند.

نحوه استفاده از اندیکاتور Symbol Changer

نحوه استفاده از اندیکاتور Symbol Changer

اندیکاتور Symbol Changer تمام ابزارهای معاملاتی موجود در پنجره دیده بان بازار را نشان می دهد. همچنین تمام جفت ارزها را به عنوان دکمه در نمودار نمایش می دهد. نمودار همچنین دکمه ای را برای تمام تایم فریم های نمودار موجود در متاتریدر نمایش می دهد.

با کلیک بر روی جفت ارز مورد نظر و بازه زمانی مورد نیاز، اندیکاتور فوراً آن را در پنجره فعلی نمایش می دهد. این اندیکاتور نیاز معامله گران فارکس را برای باز کردن یک پنجره جدید برای بررسی هر نمودار برطرف می کند. همچنین به معامله گران کمک می کند تا حداقل تعداد نمودار را باز نگه دارند و روی استراتژی معاملاتی تمرکز کنند.

معامله‌گران موفق روند فارکس از تحلیل تکنیکال بالا به پایین برای شناسایی جهت روند استفاده می‌کنند. در یک تجزیه و تحلیل از بالا به پایین، معامله گران تکنیکال ابتدا استراتژی را از نمودار تایم فریم بالاتر تجزیه و تحلیل مکرده و متعاقباً به نمودارهای تایم فریم پایین تر منتقل می شوند. زیرا در تحلیل تکنیکال نمودارهای بازه زمانی بالاتر با ارزش ترین در نظر گرفته می شوند. در واقع، نمودارهای بازه زمانی بالاتر، روند بزرگتر را منعکس می کنند و جهت بازار را با ثبات ارائه می دهند.

در معاملات در جهت روند، معامله گر فارکس به نمودار روزانه نگاه می کند تا ابتدا روند را شناسایی کند. هنگامی که جهت روند مشخص شد، معامله گر نمودار 4 ساعته را برای تایید جهت روند نمایش می دهد. و سپس به نمودار 1 ساعته و پایین تر حرکت می کند. در این حالت، اندیکاتور Symbol Changer به معامله‌گر اجازه می‌دهد تا این نمودارها را بدون باز کردن چندین نمودار جداگانه بررسی نماید.

معامله گران می توانند اندیکاتور را به صورت رایگان از FXEA دانلود کنند. علاوه بر این، معامله گران می توانند اندیکاتور تغییر نماد MT 4 را در هر تایم فریمی برای تغییر و نمایش نمودار مورد نظر اعمال کنند. در نتیجه، جابجایی سریع در نمودارها برای معامله گران مبتدی و باتجربه فارکس آسان و راحت خواهد بود.

نتیجه گیری

اندیکاتور Symbol Changer برای متاتریدر در تمام تایم فریم ها کار می کند. این اندیکاتور یک ابزار ضروری برای معامله گران فارکس محسوب می شود. در واقع، اندیکاتور متاتریدر 4 Symbol Changer بی عیب و نقص عمل کرده و فوراً نمودار و تایم فریم مورد نظر شما را نمایش می دهد.

fxea.info
دانلود فایل

لینک مستقیم و کاملا رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *